Historia

Olympia Kampsportcenter är en klubb som bedriver verksamhet i kickboxning och thaiboxning för olika åldersgrupper, inklusive barn, ungdomar, motionärer och tävlande. Vi har välkompetenta tränare med gedigna kunskaper och mångårig erfarenhet av utbildning, egen träning, tävling och undervisning. Vi har fostrat svenska och internationella mästare inom olika grenar, inklusive EM-medaljörer i kickboxning och sanshou, SM-mästare i kickboxning full contact, SM-medaljörer i thaiboxning, flera SM-vinnare i sanshou, Swedish Kungfu Open och All Style Open, samt många ”bästa fighters”. Vår klubb är stolt över tusentals motionärer som tränat hos oss sedan 1997.

Vi erbjuder professionell träning i kickboxning, thaiboxning, feelgood kickbox och boxning. Vår lokal är modern, fräsch och välutrustad med boxningsring, stora och små boxningssäckar, stora speglar, mittsar, bastu och diverse styrketräningsredskap. Vi är medlemmar i Riksidrottsförbundet genom medlemskap i Budo och kampsportsförbundet, samt Svenska kickboxning och Thaiboxning/Muaythai-förbundet. Vi samarbetar också med Stockholms idrottsförbund genom ”Idrottslyftet”.

Vi använder egen skyddsutrustning, inklusive säck- och sparringhandskar, tandskydd, benskydd och andra föremål, av hygienskäl. Om du glömmer din utrustning eller inte har möjlighet att skaffa den finns det möjlighet att låna i lokalen. Som medlem får du också möjlighet att köpa allt du behöver till förmånliga priser. Vi hoppas att du vill vara en del av vår klubb och ta del av alla de fantastiska möjligheter vi erbjuder att lära dig teknik, förbättra din kondition och styrka, och lära dig självförsvar.

Kontakta oss

Välkommen att höra av dig till oss om du har några funderingar, frågor eller vad det än kan vara. Vi svarar så snabbt vi kan.

Olympia Kampsportcenter
Frejgatan 20
113 49 Stockholm
info@olympiakampsport.se

Igor Kourinnoi

+46 70 486 92 76

Om du har brådskande ärenden som rör verksamheten, t.ex. tävlingsinformation eller motsvarande, kan du ringa Igor Kourinnoi.